2018年8月22日 星期三

另類童星

這個題目之前曾經想過寫, 後來沒有寫下, 就忘記了。 上回談到 Kids United, 我又想起來, 那就打鐵趁熱, 把它記下來。
 

在這裡要當兒童藝人除了需要有演藝天份、父母同意, 得人賞識外, 還要獲得 Commission des Enfants du Spectacle 行政批准。 一般而言, 未滿16歲者是不可以打工。 行政批准就是要保證有關活動與他們的年齡、身體狀況及就學相符。 他們的工作時間、時數及最低薪酬都有規定。 最重要的是, 他們賺到的酬金要寄存在 Caisse des dépôts, 待成年時才可以提取, 避免父母從中剝削。 當然大紅的藝人議價能力強, 要是父母愛財, 他們總會找到些名目來掙錢。
現在流行 KOL, 小孩子也有機會成了網路紅人, 在這裡有名的就有 Kalys & Athéna 兩姊妹和 Swan & Néo 兩兄弟, 他們的頻道都由父母打理, 訂閱人數亦超過百萬。 他們憑著非常高的瀏覽數量賺取廣告收入。 France 2 就做了個專題報導, 估計 Kalys & Athéna 的爸爸每月可以有一萬至五萬歐元的收入。 可是這範疇現在不受勞工法例規管,  如何處理可觀的收入就成了疑問。 有人亦質疑紅人工作猶如小演員, 他們的父母不正是利用小孩來掙錢。  
 

我看了專題報導後, 特意找他們的影片來看看。  他們的內容都離不開開箱、試食、試玩等, 而且差不多每天都有影片發佈。 我不禁會問, 他們每天會花上多少時間來拍片呢?   再加上平常要上學讀書,  甚至出席活動, 生活繁忙, 隨時比成年人的有過之而無不及呢。  小孩子會不會很疲倦呢?  Néo 現時也有自己的 YouTube 頻道,  觀眾有一天會見證他戀愛、失戀、結婚、生子嗎?
 

我由此想起了 The Truman Show。

12 則留言:

  1. 呢d細路一早俾父母洗咗腦,有好錯價值觀!
    搵到錢攰都願,第日一唔紅,好難面對現實.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係咪真係可以做呢啲做一世呢?
      我都相信有日佢地唔再受歡迎, 真係會好難面對

      刪除
  2. 現在都有不少孩子,甚至嬰兒被父母塑造成網絡紅人,原來廣告收入都幾可觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信初時佢地都係想分享日常生活, 不過當開始有名又有利, 就忘記初衷

      刪除
  3. 我完全冇諗過呢個問題添。yt嗰啲如果係以父母名義開嘅,我估收入歸父母啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. YT 開 a/c 要求最少要13歲, 所以通常都係由父母之名來開

      刪除
  4. 個個KOL都係咁,香港小朋友做KOL 就少見,大家都係有一定fans 然後就開始 sell 野,賺廣告費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多親子KOL, 佢地都sell唔少野, 最常見係衣服鞋襪, 有啲仲有保健產品,
      我唔介意佢地收廣告, 不過最好老老實實, 見有啲人好多時出post都話係朋友推介, 佢地應該真係好多朋友 😁

      刪除
  5. 爸爸每月可以有一萬至五萬歐元的收入<====咁都幾好,正面啲睇可以留返來做供書教育基金XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位爸爸已經全職拍片, 仲有 studio 架, 至於啲錢會唔會留起, 就唔知啦

      刪除
  6. 童星中我最欣賞柏林仔,難得長大後都無再留戀當年,有自己嘅人生。

    回覆刪除