2019年1月14日 星期一

鬥雞眼

鄰居家中貓家族成員現在只剩下 Mr. Looping 最後一員。 或者獨個兒感到寂寞, 他來我家窗前的次數比以往頻密。

他頻頻來訪, 我們觀察他的次數也增多了。 專員發覺 Mr. Looping 原來有一雙鬥雞眼。是我的觀察力弱嗎?  我不覺得他的內斜視很明顯呢。
有着鬥雞眼的喵星人打獵時會不會更集中注意力呢?

20 則留言:

  1. 左下幅相有一點點,但也可能因為他實在太集中看鏡頭定罐罐(?)關系啦,哈哈!

    回覆刪除
  2. 鬥雞眼,睇真好似有啲喎,不過佢都好靚仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇落真係幾卡娃兒, 不過性格就唔係啦

      刪除
  3. 我諗佢都係間唔中“睇唔開”唧,哈哈

    回覆刪除
  4. 見佢乖就放佢入來玩下啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 放佢入來, 我就即係唔放過自己 XXD

      刪除
  5. 眼白太小眼珠太大?佢真係好靚,下巴尖尖好輪廓

    回覆刪除
  6. 貓貓唔係鍾意獨來獨往嘅咩
    我淨喺養過德國牧羊犬(大狼狗)
    佢哋就好鍾意同狗狗玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地間中都會一齊玩下, 都係你追我, 我追你啦

      刪除