2019年1月18日 星期五

都是我的錯?!

要迅速解決街坊送來的一箱蘋果, 最簡單不過的方法莫過於隱形蘋果蛋糕, 事關每次也要用上1kg。

正當一切準備就可以,我赫然發現那一盤蘋果薄片不翼而飛, 在廚房裡找了好幾遍都找不到。 難道我的失憶症又發作了?? 

話說當時我用了兩個盤子, 一個用來放果皮,另一個就放了蘋果片。 某人主動幫忙,  說替我收拾一下, 將果皮丟掉, 結果他不但扔掉果皮,就連蘋果片也通通都掉了。  我連忙問責, 他辯解說, 那是我的錯, 因為當他問我是不是要扔掉時, 我說是啦, 所以他二話不說便給我辦妥了。😡😡😡

既然他那麼聽我的話,假如我着他把帳戶裡的錢轉到我手上, 他會不會立即照辦呢?   



14 則留言:

  1. 醒到咁地步但都係姓賴

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我有問佢當時個腦放在係邊

      刪除
  2. 嘩,一箱蘋果? 整jam 都唔得啦,榨汁就最快消滅。

    回覆刪除
  3. Oh no,真係忟C呀,不過算啦,無謂影響週末心情!:)

    又,蘋果好似可以放成年,所以好多室內設計都鍾意用蘋果黎裝飾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪因為自己種, 好多都已經皺皮

      刪除
  4. 吓??? 一定係冇椰子食,腦部失靈。

    回覆刪除
  5. 浪費了心機:P
    我初頭以為你話專員自己拎咗去食晒,咁都仲好至少食了落肚XXD

    回覆刪除