2019年1月22日 星期二

下雪了~~

天文台沒有唬人, 預告了星期二一場雪會來臨,  今天果然就下雪了。

下雪天開車更要小心, 一來能見度減低了, 二來怕路面濕滑。 沿途所見的車子都比平時的開得慢。 不過回程時, 我們還是見到有人撞車了, 車頭撞毀了, 幸好司機平安無事。 但是在下雪天, 一個人在公路等候, 也蠻可憐呢。
 
 

看着這一片白茫茫, 我想起了《Fargo》。 

26 則留言:

  1. 我呢邊今晚都有落雪,不過真係好輕微呀

    回覆刪除
  2. 我地週末都落咗場大雪,落完雪地面又好slushy ,行路都經pk。^^"

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 高安兄弟出品一向唔差, 我而家想睇返佢地套血迷宮

      刪除
  4. 香港新聞亦有報導
    話喺災難性暴雪,好誇張...
    睇到妳影嘅相,又唔喺喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇地區, 我呢度唔算好利害
      有D地方反而無準備好, 街有積雪, 開車相對麻煩

      刪除
  5. 原本安排農曆年到法國旅遊...
    因為黃背心事件,家人覺得法國不穩定,有些擔心,已取消了行程...

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 之前香港人係外地出交通意外, 就係無習慣係落雪天開車

      刪除
  7. 落雪...睇就好靚...
    但生活在其中又另一番滋味...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕行路會PK
      而且一溶雪, 真係好污糟

      刪除
  8. 回覆
    1. 最怕有薄冰, 好多時交通意外就係由此起

      刪除
  9. 千祈唔好出現雪花高滑呔事件!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有, 會唔會符合宿命呢個主題呢

      刪除
    2. 哈!唔會啦,呢個世界係冇宿命嘅。

      刪除
  10. 回覆
    1. 真情凍到兩位主子出去唔夠15分鐘就回來

      刪除