2019年1月12日 星期六

Galette des rois à la frangicoco

雖然主顯節已過, 某人依然嚷着要吃 Galette des rois à la frangicoco。 所謂 frangicoco 其實就是用椰奶及椰絲煮成的餡料。 

我一直對此要求不予理會, 最後某人決定親身上陣, 由煮餡料、畫紋路、烘烤, 都是他一手造成。

我也樂見其成, 從中得益。😋


17 則留言:

  1. 整得好靚喎👍🏼👍🏼👍🏼

    回覆刪除
  2. 識整隨時有得食,唔使俾人橋起🤟🏻😎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都話佢可以自己整, 我唔介意架 😁

      刪除
  3. 大師出馬,橋埋手有得食,爽呀!

    又,餡料令我諗起雞尾包呀!:)

    回覆刪除
  4. 整得好靚呀,想食自然要自己郁手,哈哈

    回覆刪除
  5. 下次都用呢個方法唔使出手都有得食.

    回覆刪除