2019年1月16日 星期三

掛彩

是日掛彩的主角不是愛好打獵的少爺, 而是與世無爭的 Rouquin。

他早上吃過早點出外, 一小時不到回來, 他的右眼角有血跡, 鼻子有傷痕。 我看到時真的嚇得半死, 害怕他的眼睛受創, 馬上抱着他仔細看看, 只見他的眼瞼上方有抓痕, 應該沒有傷及雙眼。 我替他清潔和消毒傷口, 他隨後也一直在家睡覺, 不再外出。 後來我見他仍有胃口, 也放心了一大半啦。 

雖然不知道兇徒是誰, 不過我百分百肯定那不是少爺, 因為案發時, 他正在家中和周公有個約會。   

23 則留言:

  1. 練返一輪再去報仇💪🏻

    回覆刪除
  2. 是不是好似香港咁...
    有野豬在附近喇!
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有野豬, 不過我又未係附近見過

      刪除
  3. 回覆
    1. 起初我真係好驚佢變盲俠, 好彩無事

      刪除
  4. 如果放主子去玩可以有個類似車cam東東掛喺佢地身上,貓奴可能會安心啲啲。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有節目做過啦
      不過我唔係好想知佢地走入草叢做咩

      刪除
  5. 回覆
    1. 我心中其實有個兇徒, 不過無證據, 同時我又唔係大契 XXD

      刪除
  6. http://www.167mov.com/vod/14/11347play.html?11347-0-3

    回覆刪除
  7. http://www.167mov.com/vod/9/11523play.html?11523-0-2

    回覆刪除