2019年1月24日 星期四

Raclette 聚會

街坊有先見之明, 在下雪前一天相約吃 Raclette。我雖然吃了好幾次,  依然尚未上手, 當他們都完成第一回合時, 我還是在幫煮熟的薯仔去皮。


Raclette 的其中一個亮點一定是半溶芝士。
 

聚會又怎可以沒有飯後甜品。 這個 gâteau aux abricots 不錯吃, 不太甜, 而且還有一份杏仁味道。 

吃到要捧着肚子走時, 街坊早已準備了 galette des rois。 那個紙皇冠居然有法國貓王的肖像。 我本來以為小瓷偶也會是他的模樣, 結果只是一隻平常不過的小熊, 非常失望。

18 則留言:

  1. Raclette正呀!連一向唔多like芝士嘅主子都食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 揀D無咁重口味嘅芝士, 都一樣 very good

      刪除
  2. http://www.17365m.com/vod/14/2731play.html?2731-0-3

    回覆刪除
  3. Raclette 的其中一個亮點一定是半溶芝士...唔啱我食添

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有無朋友仔有呢? 佢地有, 你就明/暗示你想試 ^^

      刪除
  5. 同我哋冬天愛打邊爐一樣,一齊圍爐食!開心share!

    回覆刪除
  6. 幾好玩喎一齊煮一齊食又傾下偈

    回覆刪除

  7. 鄰居大家用飲食活動,就係最佳聯誼和睦相處
    可以融入當地生活真係好事

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係傾下食下咁啦
      移居外地, 首要就係要接受人地文化

      刪除