2019年1月28日 星期一

打敗仗

打敗仗的不是我, 而是專員。

喉嚨開始痛時,專員都會以土法治療, 即自家泡蜂蜜檸檬草本茶, 再配以「佛系」角度, 期望緣分到了,喉嚨自然就不痛啦。 可惜喉嚨痛不久便演化成咳嗽, 他更要晚上咳到睡不着, 最後也要低頭見醫生。

可能我習慣了老家那一套十分有效率的診病方式, 每次見醫生, 通常不用五分鐘便完成, 然後取藥/病假紙。 在這裡看病, 醫生會有很多問題, 快則十五分鐘, 慢則一小時我們也很試過, 視乎病情而定。 

另一跟老家不一樣的就是醫藥分家。醫生開藥方, 病人要自行去藥房配藥。

  

24 則留言:

  1. 香港流感也非常厲害,大家都要好好保重!
    看來你那邊的藥,跟香港的很不一樣?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度話已經有六個人食於流感, 真係唔好睇輕

      刪除
  2. 十五分鐘至一小時,在香港可能唔係流感咁簡單

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇足一個鐘, 主要係 update 番資料, 之前驗血報告出左嘛
      同埋做下 follow-up 咁啦

      刪除
  3. 睇一次醫生+藥通常要幾銀?
    祝早日康復!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家應該係25€, 只係基本門診費, 可以報銷, 政府會扣1€, 多出來就 claim 保險

      刪除
  4. 如果我一開始覺得喉嚨痛
    就拿拿臨用理斯德林洗吊鐘
    都好得

    回覆刪除
  5. https://www.momovod.com/vod-play-id-71553-src-7-num-1.html

    回覆刪除
  6. https://www.momovod.com/vod-play-id-67227-src-2-num-1.html

    回覆刪除
  7. 輕微喉嚨痕時,我通常會啪cold fx打底再狂隊維他命C同水,不過,有時病起來都無計。祝專員早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好番D啦, 有心
      佢好信土法架, 唔鐘意食藥, 覺得藥係無益

      刪除
  8. 我嘅土法>飲伏特加。

    回覆刪除
  9. wish you get better soon.
    英國傷風咳,感冒,會叫你買成藥食,在家瞓覺,飲水,休息兩星期。千祁唔好去見家庭醫生,實比人話浪費資源。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到英國會咁喎
      咁點攞醫生紙請病假呢?

      刪除
  10. http://www.17365m.com/vod/8/10833play.html?10833-1-5

    回覆刪除
  11. http://www.17365m.com/vod/8/11351play.html?11351-1-5

    回覆刪除