2019年1月3日 星期四

元旦的免費午餐

F先生大除夕前一天回家休養了。 我和專員趁着元旦日去他家, 說聲新年快樂外, 更順道探望一下, 沒料到我們竟然有了一頓「免費午餐」。
到別人家裡作客, 手空空無一物, 說起來也蠻不好意思。再者, 本來那是家庭聚會, 兩個陌生人也來參一腿, 會不會破壞氣氛呢?  而且我最怕就是沒話題。😟 幸而他們很和善, 愛說笑, 沒有甚麼冷場。 我們也吃得輕鬆愉快, 結果一頓午餐不知不覺吃了五個多小時。

那天我還認識了新朋友安素。 他和發哥相處甚歡, 沒有爭風吃醋, 都是乖毛孩。
發哥(左) 及 安素(右)


15 則留言:

  1. 發哥和安素都是隣居的寶貝?

    回覆刪除
    回覆
    1. 發哥係呀, 安素就係佢親戚之愛🐕

      刪除
  2. 回覆
    1. 王子好明白 😌
      已經婉拒, 去到人地問我地係咪好唔想同佢地一齊食飯, 咁就無得走啦

      刪除
  3. 啱傾的常見面
    唔啱的不見就算

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我只食左左邊嘅焦糖蛋糕, 其實真係好甜

      刪除
  5. 5粒鐘食完到tea☕️🍰
    呢2隻嘢各有各玩咁😬

    回覆刪除
  6. 又有個機會練習一下法文係咪^^
    發哥安素都好靚仔喎,會唔會同少爺佢地班喵星人玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 安素係新朋友, 我就唔知
      發哥見🐈就想行埋去八卦

      刪除
  7. Happy New Year!!

    午餐吃五個多小時,真係唔少嘢呀,同鄰居吹水,我最多吹到5分鐘咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy New Year!!
      一邊食, 一邊吹, 差唔多啦, 呢個都係我有時唔想去應酬嘅原因

      刪除
  8. 5個鐘真係好長,就食左一日飯

    回覆刪除