2020年9月26日 星期六

烘焙實驗: Bakewell Cake 杏仁覆盆子蛋糕

偶然看到 Rachel Allen 的 Bakewell Cake 食譜, 躍躍欲試, 順道消滅冰箱內的覆盆子。  因此我家焗爐抖暑了差不多兩個多月後,  終於復出。
 
食譜的牛油和細砂糖的份量十足, 所以我減少了兩者份量,  同時加入了淡忌廉。 
 
因為當天要參加生日聚會, 我們留待第二天才吃。 蛋糕依然鬆軟, 而且也不乾巴巴。
同場加映: 參加生日會, 當然不會兩手空空, 除了禮物外, 還有自家製的 gâteau basque 巴斯克蛋糕。  當我正想嚐一口時, 它卻早已給人吃光光。  😭

材料:
  •     牛油.........150g ╪
  •     細砂糖.....150g ✧
  •     雞蛋..........2隻
  •     杏仁味香油....數滴
  •     牛奶............50ml
  •     自發粉..........150g ±
  •     杏仁粉...........150g
  •     覆盆子............150g
  •     杏仁片.............25g 

╪ 牛油份量減至120g, 另加入淡忌廉60ml
✧細砂糖份量減至100g
± 我家沒有自發粉, 所以改用了低筋麵粉150g, 再加入1茶匙泡打粉
 
做法:
  1. 預熱焗爐至180°C。 20cm/8吋蛋糕模內塗牛油, 墊牛油紙。
  2. 牛油放軟, 攪成糊狀, 加入細砂糖, 打成奶油狀為止。
  3. 將雞蛋和杏仁味香油攪拌, 再加入牛油和糖的混合料, 打勻。
  4. 放進牛奶,然後加入已過篩的自發粉和杏仁粉, 小心攪勻。
  5. 輕輕拌入覆盆子。 麵糊倒在蛋糕模內,  再鋪上杏仁片。
  6. 放入焗爐, 焗50-55分鐘。 靜置冷卻十分鐘, 脫模, 灑上糖霜, 享用。
 

17 則留言:

  1. 咁快畀人食晒証明係正貨啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦都可能係出面少食到, 所以受歡迎呀 😆

      刪除
  2. 做乜專員唔留啲俾妳試,唔通佢想encore,應該係,除非唔係。

    回覆刪除
  3. 若是杏仁味太重,我接受唔到。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 亦都平日係出面好少食到, 所以受歡迎

      刪除
  5. 出席飯局,帶個自家焗蛋糕,真係好受歡迎呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔慣兩手空空, 都會整少少野當心意

      刪除
  6. BBC而家仲見到佢,但佢講親嘢雙手成日狂舞,眼都花
    巴斯克正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度個煮野台見到佢, 個台而家都無得睇啦 😭

      刪除