2020年9月17日 星期四

Rognons de boeuf sauce piquante 辣汁牛腰子

我以前有個觀念, 洋人是不吃動物內臟的, 後來我才知道我錯了。  專員和一些街坊都喜歡吃牛肝、牛腰子, 便是其中一例, 反而我對此敬而遠之。 

還記得初來甫到, 專員有次煮牛腰子時,  我嚐了一口,  真的受不了,  連忙吞下去就是了。 

雖然我不會吃, 但是我間中也會煮牛腰子。 不曉得有沒有人跟我一樣, 會煮一些自己不愛吃的東西呢?   🙄 

我依著專員記憶中他爸爸的食譜來做。 這道菜除了有牛腰子外, 還有酸瓜跟蘑菇。  既然說是辣汁, 自然少不了辣椒的份兒, 同時要放入醋, 減輕牛腰子油膩重的味道。  個人經驗,  最少要燜兩小時, 牛腰子才會煮得軟腍。   

至於試味的重任, 必然是交到專員的手上啦。  😉


14 則留言:

  1. 我都好似妳咁諗直至發現餐牌上有steak and kidney pie而又有人會叫。^^"

    回覆刪除
  2. 內臟我完全唔食。仲要唔好叫我掂添,掂我都會覺得恐怖。

    回覆刪除
  3. 英國嘅kidney pie 我唔識欣賞

    回覆刪除
  4. 呢個我唔食,但喜歡食牛肚。

    回覆刪除
  5. 外國人應該唔係樣樣內臟都會食

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯, 我屋企個位唔會食豬潤, 雞腎個類, 好奇怪

      刪除
  6. 我都以為西人唔食內臟。但英國人都食羊/牛肝,羊/牛腰,雞潤,豬皮。 其他在英國的種族,食的內臟種類更多。

    回覆刪除