2020年9月8日 星期二

法國電影《Banzaï》中的香港舊景

開學日晚上,  我重溫了電影《Banzaï》。 這套法國喜劇1982年上映, 當時大受歡迎, 入場人次四百萬,  現在間中在電視重播, 有人甚至視它為 cult 片。   

電影《Banzaï》的男主角在保險公司工作, 負責海外急難救助服務,  卻害怕坐飛機,  為了保住工作, 唯有硬着頭皮出差。  由於他的典型法國人的缺點,  因而出差期間產生了不少笑料, 當中牽涉種族的笑話, 今天應該不能再出現了。 故事發生在非洲、紐約, 最後一節就在香港。 

原來劇組來過香港取景, 拍攝了三星期, 不知道當年的娛樂版有沒有相關報導呢?  電影中少不了香港的街景。  差不多四十年前的彌敦道的街景,  那一大堆招牌,  跟現在的相比, 真的改變了不少, 令人感觸良多。  影片連結


珍寶海鮮舫也停業了。

飛機也不在啟德起飛了。

起初我以為是怡東酒店。

開估...是美麗華才對呢。

電影中也有九龍城的街景, 不過我沒有拍下來啦。
其實在《Bonzaï》之前,  香港也曾經在法國電影出現過, 有機會再說吧。   


16 則留言:

  1. 你熟悉的老家已沉淪至面目全非,尤其人心

    回覆刪除
    回覆
    1. 正所謂學好三年, 學壞三日
      估唔到一年光景, 就變成這樣

      刪除
  2. 現在香港都唔俾掛伸出馬路啦。
    好多東西消失咗,最美好的香港已經一去不回。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次返去, 我都覺得有D陌生, 下次再返去, 唔知會唔會唔認得呢

      刪除
  3. 你唔留心睇喇,片段中已經show咗(0:51)係美麗華。

    回覆刪除
  4. 香港相差十年都好多地方變咗,唔好話已經過咗38年

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次返去, 我都覺得地方有D野變左好多

      刪除
  5. 回憶錄。。。down memory lane.

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意睇返從前嘅香港面貌,所以鍾意睇執到寶。。。雖然劇情有啲“r”頭,但見到舊時香港真係回憶返哂黎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時仲見到好多地方都拆左, 唔同哂啦

      刪除
  7. 珍寶海鮮舫當年食神都攞過嚟做場景!❤👍🏻

    回覆刪除
  8. 我都一年幾無返過香港喇。現在的家鄉,已經面目全非了!

    回覆刪除