2020年9月12日 星期六

Colombo de poulet 哥倫布辣雞

不要小看電視的魔力。 專員有天看到電視節目介紹 Colombo de poulet,  便心思思想吃啦。 他更說我曾經煮過, 可惜我痴呆症又發作, 忘記什麼時候做過、吃過。
 
Colombo de poulet 哥倫布辣雞當然跟神探完全無關。 根據維基百科,  在十九世紀, 英國人將印度的咖哩帶到 Antilles 安的列斯群島。 當地人隨後將製造咖哩的材料和份量更改了,  再配合那裡的香料,  便成了稱為「哥倫布」的烹調方法。 
 

我們可以輕易在超市找到「哥倫布香料」。 我用了這個已經混合好的, 慳水慳力。 它的成份包括芫茜、芥辣、葫蘆巴、香茜等。 我比較過網上自家製食譜, 哥倫布香料和咖哩粉的材料基本上差不多, 只是多了蒜粉、葫蘆巴、甜椒粉和丁香。

煮法各有不同, 有人會加入翠肉瓜、甜椒、 甚至葡萄。 我只放進薯仔、紅蘿蔔和茄子而已。 另一不可欠缺的主角非椰汁莫屬。

味道正宗與否, 要由專員決定。 儘管用上了預拌香料, 專員還是多加了咖哩粉和辣椒粉。 跟平日吃的港式/東南亞咖哩相比, 這道哥倫布辣雞的味道少了那份濃烈, 汁也比較多, 下飯一流。 第二天翻熱了的比第一天的更好吃, 特別是茄子, 我差不多可以掃清。   

15 則留言:

  1. 有妳咁講,下次煮咖哩都一於加埋茄子先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得第一日嘅茄子水份多D, 第二日個D好食D

      刪除
  2. 每次睇電視見到啲美食就好想食,不過唔會“的”起心肝去整囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我會記低D食譜, 不過有時都無整過

      刪除
  3. 我有興趣呢。但唔知邊度可以買到個香料。

    回覆刪除
  4. 呢味料香港都有
    凡係呢d一定隔夜更入味

    回覆刪除
    回覆
    1. D料一定有, 不過要買齊哂再溝, 唔好攪我

      刪除
  5. 回覆
    1. 都要睇下D媒體嘅公信力, 有D佢講你都唔會信

      刪除