2020年9月29日 星期二

Crêpes au sucre

正當一切準備就緒,  我要開始煎 crêpes 時, 專員自動請纓, 要親身上陣。 說穿了, 就是嫌我煎的 crêpes 不合心意, 不夠「香口」。

憑著N年煎/吃 crêpes 的經驗, 專員堅持 crêpes 要煎得香脆。 他更解釋, 小時候去 Bretagne 渡假, 吃到的 crêpes 都是這個模樣。 🙄   這不就是傳說中的童年回憶 nostalgie?

既然專員要親自主理, 我也不好意思拒絕。 😆

A few moments later...

專員的 crêpes au sucre 終於登場。 👏👏


 

 

17 則留言:

  1. 看來專員都是喜歡香口些。。。
    哈哈!

    回覆刪除
  2. 最好乜都嫌你做得唔好自己郁手,你就可以坐享其成

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以今次我由得佢整, 煎呢個真係企到腳軟

      刪除
  3. 香脆????味食過添。

    回覆刪除
  4. 咁又幾好喎,雙赢!

    我最近都好想食crepes ,但怕企得耐又無耐性,依然唔敢買麵粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係知道會企到腳軟, 所以今次我精呀, 由得佢整

      刪除
  5. 食crepe 都要香口,佢同我一樣鍾意食煎炸嘢?

    回覆刪除
  6. 佢肯郁手咪仲好,妳只要坐係度等食就得了,嘻嘻

    回覆刪除