2020年10月1日 星期四

庚子年中秋

一年容易又中秋, 今天農曆八月十五, 但願中秋團圓。 

網上圖片

原本想過嘗試做奶黃月餅,  最終還是懶蟲上身,  不了了之。  

今天晚上來個「中餐」, 紅燒肉、溏心蛋、魚露炒椰菜, 算是應應節吧。 相對人家的「九大簋」, 我家的實是小兒科得很。  😉


吃過晚飯, 想和月光打個招呼, 不知道是不是給雲遮蔽了, 我看不見它的蹤影。 ☹️

17 則留言:

  1. 哇!六黃!
    紅燒肉好正!
    應應節!也很好啊!
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  2. 中秋節快樂!

    我都係,臨天黑開始落雨,見唔到月光呢!

    回覆刪除
  3. 祝 中秋節快樂!
    我在香港也見不到月亮。

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂!
    我就唔興做節,但有點下燈籠。

    回覆刪除
  5. 噚日呢邊個月亮好清呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日天氣差, 真係雲又厚, 又凍

      刪除
  6. 我年年都想整,不過到時到侯就懶蟲上身。

    回覆刪除
  7. 同賀中秋
    我們無得出外
    但一樣開心愉快
    希望疫情快過
    再次開心出遊

    回覆刪除