2020年10月6日 星期二

Risotto à la mexicaine 墨西哥風味燉飯

天氣轉冷, 我需要吃熱食來暖暖胃。 Risotto 是其中一個不錯的選擇。  

我以前已經寫過了這道 Risotto à la mexicaine。 因為家中時常備有所需材料, 所以我間中都會做這個燉飯, 尤其是不想多花心思的時候。 

上次到超市入貨時, 我們買不到平常慣用的牌子,  於是隨便買就是了。 結果這次煮出來的 risotto 不夠以往的 creamy, 飯吃起來也比較鬆散。   下次即使買不到心水牌子, 也不會再選它了。


 

16 則留言:

  1. 呢半年買意粉都真係無以前咁方便,好多時要去多幾間至搵返慣常口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我怕遲D又要入定貨, 呢度又有人話隨時又話唔俾出街

      刪除
  2. 睇落都好乾下,似炒飯,好食就得啦

    回覆刪除
  3. 我哋凍左兩星期,我就勁食 carb 兩星期喇

    回覆刪除
  4. 好似。。。
    有幾片。。。煎得好香的午餐肉???
    哈哈!

    回覆刪除