2020年10月4日 星期日

禍不單行

疫情尚未平復, 過去廿四小時有接近一萬七千宗新個案。 興此同時,  暴風雨 Alex 侵襲法國,  多處地方的道路、房屋被摧毀,  電力網絡亦受影響, Brest 的兩萬個家庭無電可用。  十多人在法國及意大利失蹤, 搜索仍然繼續。 


從電視畫面所見的情景, 實是觸目驚心。 


若是身處其中, 見到自己的房子斷成兩截, 除了欲哭無淚, 也不知如何收拾是好。 災難過後, 要重建家園外, 更要和保險公司交手,  隨時要花上一、兩年時間, 的確不容易呀。

 

17 則留言:

  1. 真係好得人驚呀!希望所有不幸事快些過去🙏🙏🙏

    回覆刪除
  2. 早前有加州山火,如今又有法國水災,希望保險公司可以盡量人性化啲處理個案,受害者可以早日重建家園。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢度好多時都有水浸, 新聞講過, 浸完之後, 有人想claim保險, 攪左一、兩年都未攪掂

      刪除
  3. 真係唔希望有咁多天災,更加唔希望有人禍

    回覆刪除
  4. 我哋呢個週末都係有過萬人確診。不過政府話係因為過去一個多星期,系統有出錯。所以依家補返之前未log 的數字。不過都衰啦,依家一日有7/8千人確診架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以而家又有新招, 巴黎嘅酒吧, gym 要關門, 無大型集會, 話要避免大家又要居家隔離咁話呀

      刪除
  5. 回覆
    1. 應該會講
      上次你講聽歌, 德意志個位 Zoe Wees 呢度都有介紹, 我覺得佢唱歌有D似 Adele

      刪除
  6. 2019-2020-2021
    都不是好年
    全世界都行衰運

    回覆刪除
  7. 真係好可怕...
    香港今早都好大雨...
    都怕會有什麽災難發生,
    因爲政府無視民生建設都好幾十年...

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫療、教育統統都唔投放資源, 但係要起人工島, 唔明佢地想點

      刪除
  8. 天災無得避,唯有重建時考慮周到,穩固d,可減低損失

    回覆刪除
    回覆
    1. 起屋時, 無諗到攪成咁, 例如有D屋頂唔住天氣太熱, 牆身有裂痕, 要加固, 當年邊會想到熱到40C

      刪除