2020年10月8日 星期四

如果沒有你

前幾天作夢, 夢到 Rouquin 在梯間給兩隻野貓襲擊,  倒臥在地上, 身上有一個很大的傷口, 滿身鮮血。  我立即抱着他,  只想儘快找獸醫, 卻始終找不到, 焦急無助之時, 便開始哭起來。  哭着哭着, 我便醒過來了。

我實是不敢想像有天我真的失去了他, 我會變得怎麼樣。

或是正如專員所說, 我需要他的陪伴多於他需要我的呢。


 

19 則留言:

  1. 大吉利是
    好在係發夢啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好彩係發夢, 係真時, 真係唔敢諗

      刪除
  2. 因為夢中境像有情感牽連住,就算夢醒了,個心都嗱住嗱住,要好耐至平復。。。我都幾怕一覺醒來有呢種感覺,不過現實中Rouquin咁乖,會留喺身體陪著你走。:)

    回覆刪除
  3. 有時我都會諗,當啲寶貝走既時候,我一定喊死

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次狗哥走時, 我都喊左差不多成個禮拜, 最慘係收拾佢嘅物品, 明白咩係睹物思人

      刪除
  4. 每種生物都會離開,總之唔係痛苦的走就好。

    回覆刪除
  5. 日有所思...
    夜有所夢...
    可惜我多是噩夢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢排都成日發惡夢, 真係唔知點解

      刪除
  6. 呢日你預咗會有,冇得避

    回覆刪除
  7. 所以我都好怕再有寵物,放太多感情下去會好傷心㗎(我狗狗去世時個個都好唔開心)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地狗哥走左後, 到而家我地暫時都唔想要另一個伴

      刪除