2020年10月16日 星期五

宵禁 Couvre-feu

明天凌晨零時開始, 法國實施宵禁, 最少維持四個星期。 

法新社圖片

巴黎等九個城市, 每天晚上九時至 早上六時, 居民不得外出, 特殊情況如夜間工作、求診等例外, 相信有二千萬人受影響。 禁令並沒有對乘搭公共交通工具設限,  醫療設施及外賣餐館仍然可以在晚上開放。 初次違反禁令者會被罰款135€。   一萬二千名警察會值班巡視。

其實在總統電視訪問前, 新聞已經放風, 巴黎會實施宵禁, 所以當我們聽到宣佈時, 也不覺得意外。 專員的友人先前也告訴我們, 他認識的醫護人員已獲通知, 不能休假, 應該是為了疫情再臨作準備。 

與此同時, 司法部派人到前總理、前任及現任衛生部長和前政府發言人的辦公室以及住處搜查。 司法在今年七月受理一宗集體訴訟, 控告政府隱匿實情、處理疫情失當, 相信搜查與此有關。

這則新聞令我想起多年前曾經聽過有人說, 如何確認我們身處於一個民主社會, 其中一點便是, 民眾可以控告政府, 而且還會有勝訴機會。 


 

18 則留言:

  1. 我估宵禁對你冇乜影響。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢D愛好寧靜生活, 真係唔好有影響

      刪除
  2. 回覆
    1. 之前已經吹左幾日風, 所以我地唔意外

      刪除
  3. 經過成年疫情影響,一路當冇到,而家再大爆要宵禁,d人自己攞黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假時, 好似無事發生咁, D人去渡假, 而家突然一日有成三萬宗, 究竟之前發生咩事呢

      刪除
  4. 之前我呢邊有宵禁,我覺得都好寛鬆,夜晚都見有人行,又唔會罰款

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭一定會捉得嚴, 之後就會鬆懈

      刪除
  5. 今次有左上次的經驗,唔會搶糧搶厠紙啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次無人搶野啦, 因為可以照出去買野嘛, 只係叫夜晚唔好出去

      刪除
  6. 呢度早幾日有公車乘客喺社交媒體貼咗張逼滿人嘅巴士車箱相,“好奇如何能在車上保持社交距離”,公車局貼文回應“As the city re-opens, social distancing will no longer be possible on our vehicles. As such, if you feel that a vehicle you are on is overcrowded, I would suggest getting off and boarding the next one."

    件事發酵幾日後,公車局當然要跪低啦,如果係老家就。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好老實, 我都唔明個中邏輯, 可以返工返學, 可以逼車, 可以四圍去, 好似D病毒夜晚至開工

      刪除
  7. 香港呢一波由7月到宜家,3個几月啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見香港開返既酒吧都算多人, 成晚溜溜長吹水既地方易中招.
      我傾向相信歐美病毒變種, 所以感染人數比中國早期更多中招
      最緊要帶口罩

      刪除