2020年10月21日 星期三

Carla Bruni 的新專輯

前第一夫人最近在電視、電台頻頻亮相, 宣傳新推出的同名專輯。  在螢光幕前出現的她依然優雅、高格調。 

整張專輯繼 Little French Songs 後, 她再次參與創作, 第一首派台歌是 Quelque chose。

當中更有一首英文歌 Your Lady, 和一首意大利文歌 Voglio l’amore。 這首意大利文歌是她跟演員姐姐 Valeria Bruni Tedeschi 合唱。 Valeria Bruni Tedeschi 便是法國電影《5x2》的女主角。 

這張專輯共有13首歌, 我一口氣聽完了, 感覺就是一天辛勞工作回家後, 只想躺在沙發, 什麼也不用多想, 只想懶洋洋, 享受片刻的寧靜和鬆馳。 


21 則留言:

  1. 咁你聽多d乜都唔使做啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係要做完野, 再聽, 就會有一種心情舒暢的感覺

      刪除
  2. 近來主子興懷舊,不停loop張學友隻真情流露(1992)。

    回覆刪除
  3. 我聽嘅法文台都有播佢.但係首歌唔易上口.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係 easy listening 個類
      呢度後生聽個D真係唔啱我

      刪除
  4. 很不錯的 french light pop,適合配一杯 sauvignon blanc :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔飲油, 不過可以歎咖啡時聽 😉

      刪除
    2. 油真係唔好飲,魚肝油每日吞一匙羹就冇所謂 :P

      刪除
    3. 哈哈, 打錯字, 我都唔知

      刪除
  5. 好聽, 好輕快 relax 的音樂.
    我只知 first lady 係 model, 原來仲有唱歌

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢2002年已經出第一張唱片, 仲好賣得
      有興趣上YouTube都可以搵來聽下

      刪除