2020年10月14日 星期三

巴黎症候群 Syndrome de Paris

理想和現實往往有一段距離。 有些日本遊客還在巴黎旅遊前, 對這座城市充滿憧憬, 仰慕當地的歷史建築、文化和美食, 花都就代表浪漫。就如其他大城市, 巴黎問題天天都多, 衛生、治安、交通經常為人詬病。 他們來到後, 見到巴黎真實的一面,  再加上文化差異, 語言不通, 發現原來花都不如幻想中的美好, 因而產生了不同程度的心理障礙, 人們稱之為「巴黎症候群」。

網上圖片

為什麼我會忽然想起這個來呢?   因為看到網上討論 Netflix 新推出的劇集《Emily in Paris》。  見人家討論得十分熱烈, 八卦的我自然想知道是什麼一回事, 於是在 YouTube 看過它的預告片, 感覺賣點就是靚人靚景、浪漫愛情故事, 卻引不起我想看的興趣。   

不過網民批評劇集中的巴黎十分不真實, 充滿 cliché。 片集中的 Emily 沒乘過地鐵, 亦沒有遇上過示威、露宿者、修路工程。 所以網民以它為取笑對象, 當中有幾個蠻好笑。

在《Emily in Paris》中的巴黎男子 vs. 真實的巴黎男子 (https://twitter.com/roxqne/status/1312138117160165376)



 

 

 

 

 

 

 

終於 Anne Hildlgo (巴黎市長) 是對的, 她遵守承諾, 我們能夠在2020年見到一個更潔淨的巴黎。 可惜是它是在連續劇內。 圖像都用電腦處理過嗎?  (https://twitter.com/Super_Yoyo_fr/status/1312720601623207936)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

面對《Emily in Paris》被指責欠缺真實, Netflix 會播出第二季 Emily 在屎坑。 一個美國肥婆發現巴黎的污穢。 (https://twitter.com/seins_nus/status/1313227346292420608)


 

 

 

 

 

 

 

 

凡事又無需要太過執著。 說真的, 電影《天使愛美麗》中的巴黎很真實嗎?  有時候電影、劇集如一些愛情小說, 只是教人暫時忘卻煩惱而已。 認真你便輸了。

然而網路上的各種談論, 算不算是為片集作另類宣傳呢?  

22 則留言:

  1. 劇乜都係假㗎啦,乜啲人睇劇咁認真㗎。要睇現實就睇紀錄片啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紀錄片。。。
      都要睇下是乜產地。。。
      都未必是真實的!

      刪除
    2. 就算係新聞專題報導, 都未必係真
      我最近睇左一個, 睇都火都黎

      刪除
  2. Netflix 見到呢套戲但冇想去睇
    乜咁多人分唔清做戲同現實

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左個預告片, 覺得似 Gossip Girl, Gossip Girl 我都睇唔哂, 呢套都係唔好攪

      刪除
  3. 我都一口氣睇完,好好笑。 打算寫下一篇

    回覆刪除
  4. 睇電視劇不嬲都唔好太認真

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得有時唔駛咁認真, 好似大台D劇, 個個都住大屋, 呢個邊有可能呢

      刪除
  5. 其實每個城市都有不同嘅問題,生活在其中先可體會,至於睇劇就唔使咁認真。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我屋企個位, 佢有時睇D中文電影, 我都唔會想睇, 覺得好假

      刪除
  6. 我已經開始睇緊Emily in Paris 仲諗著寫個 post 講下呢。

    回覆刪除
  7. 這套有很多人講,已有幾個朋友問我有沒有看。我之前已聽過別人說真實的巴黎是怎樣的,電影也看過,不過這樣的一套小品,又不是紀實電影,將巴黎拍得浪漫點,很正常吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇預告片, 又真係唔係係新聞見到嘅巴黎
      據講人人都講一口流利英文, 呢個先係匪夷所思 ^^

      刪除
    2. 英文仲要係冇口音嗰隻,科幻味甚濃。

      刪除
  8. 巴黎的疫情都好反覆,
    大家都防疫措施不要放鬆才好!
    多多保重!

    回覆刪除
  9. "emily in paris"大賣,很多人說此劇 skin deep,我倒認為不是,它未達 skin deep 層次,empty 較合。

    巴黎宵禁,喜愛夜蒲的愛美麗也沒轍了!

    (少年時第一次去巴黎,期望很高,結果甚為失望。從此學識,永遠要將期望值降低,咁會穩陣啲)

    回覆刪除
    回覆
    1. 喜愛夜蒲的自然有其方法繼續, 可以放心
      看了預告片, 我已經沒興趣看, 總覺得是 Sex and the City 加 Gossip Girl

      刪除