2020年10月18日 星期日

羅勒與泰式打拋雞

有天想起久違了的泰式打拋雞, 趁着到超市入貨時, 順道買了羅勒。  

是日晚餐順理成章就是這道泰式打拋雞啦。  我還配了個荷包蛋, 誠意十足。

隨後某人問我: 你什麼時候會再做這個?

我說: 你知道做這道菜, 最貴的是什麼嗎?  那就是羅勒。 一歐元多只有好幾塊。 待我們那盆羅勒長大了, 再說吧。

某人: ......

沒錯, 我家種了一盆羅勒。  既然家裡有羅勒, 為什麼要買回來呢?  有圖有真相, 只要一看便明白了。

這盆羅勒是從種子種起, 到現在已有兩個多月。 可惜它依然是發育不良。

 過了幾天, 某人買了它回來。 

《完》

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 之前個盆都係夏天時C左, 所以試用種子再種

      刪除
  2. 某人好醒目呀,仲揀咗盤咁茂盛!

    回覆刪除
  3. 哈哈,想食到要自己去買。

    回覆刪除
  4. 我都係買咗一盤呢啲 basil ,食完種落地,開支散葉。用咗$5港紙,食咗五個月啦。而家出埋種子添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前個盆唔知係咪夏天太熱, 所以C左, 今次希望佢唔會係咁啦

      刪除
  5. 専員為咗想再次食,情願再買羅勒返嚟,呢盤都可以食好多次

    回覆刪除
  6. 證明你短期內要再煮一次

    回覆刪除