2018年9月20日 星期四

Risotto à la Mexicaine 墨西哥風味燉飯

所謂墨西哥風味, 說穿了就是 Chorizo 辣肉腸+三色椒+粟米而已。
先將辣肉腸和三色椒切丁, 然後和洋蔥碎炒香、煮熟。 再來就是 risotto。 要煮好 risotto, 無特別技巧, 有耐性就是王道。  Risotto 差不多煮好, 便放入辣肉腸、三色椒和粟米, 慢慢拌勻直至飯熟, 最後放入碎芝士, 大功告成。 

11 則留言:

  1. 呢味好似幾易煮,加上我有耐性,應該啱我煮。謝謝介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人煮呢個, 會落少少蕃茄, 如果你鐘意, 都可以試下

      刪除
  2. 香港買這種腸唔容易,又特別貴。我在宜家家買過零食那一款,咸咸香香,送啤酒唔錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款腸我幾鐘意食, 呢度唔算好貴
      我係咪可以返香港賣腸呢 😂

      刪除
  3. 呢個又有三色椒又有栗米,正好平衡返腸嘅重口味呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個腸煎完勁多油, 我會先隔油, 無咁有罪惡感 😂

      刪除