2018年9月4日 星期二

他真的受傷了

在 Mr. Looping 要硬闖我家時, 我赫然發現他額上有個小洞般的傷口, 即時叫專員過來看看。
專員看過後, 決定通知他的主人。 雖然 Mr. Looping 是個小麻煩, 但是看到他那個傷口, 我也有點心疼他呢。 街坊過來接他回家, 解釋 Mr. Looping 先前給抓傷了, 相信遭細菌感染而變嚴重。 昨天碰見街坊時, Mr. Looping 的傷口已結疤, 現在在閉關療傷。

20 則留言:

  1. 果家人由得佢自生自滅咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗唔會嘅, 可能 Looping 先生出左去唔知做左咩

      刪除
  2. 回覆
    1. 都係好方法, 不過戴左唔去得街, 如果係草叢度, 分分鐘勒C

      刪除
  3. 佢主人唔知?仲放佢出來,應該一早去看獸醫😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔評論人啦, 見到通知佢, 我地心安理得

      刪除
  4. 行走江湖,受傷難免。

    回覆刪除
  5. 放養的小毛孩,生命力較強,應該好快冇事。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢主人話而家好番好多, 不過我仲未見到 Mr. Looping 出現, 未知實況

      刪除