2018年9月11日 星期二

桃子蛋糕

街坊給了我們一些桃子。 桃子味道酸, 用來做甜蜜, 甜甜酸酸, 應該不錯吃。 不論做什麼甜點, 首要任務就是要去掉桃子的皮, 總不能讓人家一邊吃, 一邊吐皮吧。 將桃子放在熱水浸泡, 冷卻後就可以剝皮、切半、去核。 😉
參考了食譜書中的這個做法。 
我家並沒有食譜中提到的 Grand Marnier, 我以蘭姆酒取代。 先做好了蛋糕麵糊, 倒進烤模, 放上已酒泡的桃子,  再在上面澆上以蛋黃+杏仁+糖為主的 topping。


蛋糕零花巧,  有份 rustic 的感覺。 想起桃子在日文叫 momo, 那我可不可以稱它為 Cake momo 呢?   😁

14 則留言:

  1. 日本好多桃甜品,吃飲凍雪糕乜都有
    桃味又好正😋
    你梗係可以咁叫啦,不過2個字換下位😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本啲桃又真係幾好食
      初時我又諗, 係咪叫 cake momoko 😉

      刪除
  2. 睇個樣都知道好食😋😋

    回覆刪除
  3. 浸過酒焗完仲有冇酒味呢?

    回覆刪除
  4. 我都鍾意這種蛋糕,總之homemade 的都好食。

    回覆刪除
  5. 唔駛太花巧,好味最緊要^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會同自己講, 好過好睇唔好食 🤣

      刪除
  6. 蛋糕很潤,一定很好吃😋

    回覆刪除