2018年9月10日 星期一

蜂叮

來了多年, 我終於第一次給虎頭蜂(胡蜂)叮到了。  前一天, 專員的背部才給叮了, 想不到也輪到我啦。

我實在沒有得罪虎頭蜂大哥。 我正收拾東西, 把剩菜放進雪櫃, 忽然腳底一陣刺痛, 我起初還以為踩到釘子了, 低頭一望, 就見虎頭蜂大哥叮著我, 嚇我一跳, 只知用力將它揈開, 隨即來個土法治療。 


先把傷口消毒, 然後用風筒在小傷口吹出熱風。 因為虎頭蜂的毒液是不耐熱的, 熱力能夠幫助減少疼痛。  儘管如此, 那痛楚仍持續, 而且不只是集中在小傷口, 而是擴散到附近。  就是那股隱隱作痛, 我晚上也睡得不好。 幸而今天早上終算是止了痛。

12 則留言:

  1. 咁恐怖😱
    被蜂叮好似要貼塊膠布係傷口,再大力扯出,話可以將刺帶出,你有冇試下🤔
    回上篇:咁你地有冇裝太陽能板,可以自己用,多餘電仲可以賣俾電力公司

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係痛到入心入肺
      太陽能板, 我地有諗過架, 仲要唔明點解呢度貴美國咁多

      刪除
  2. 我都俾蜂叮過,真係好痛架。

    回覆刪除
  3. 土法治療我以為係搽豉油添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豉油係燙傷啦, 本人經驗, 俾煙頭辣過, 有人即時話搽豉油, 不過唔好信, 我個疤痕仲係度

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢都話唔明喎, 佢係出面執緊野, 無啦啦俾佢叮

      刪除
  5. 原來要用熱風吹,又長知識了,謝謝^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度嘅土法, 佢地覺得俾佢針無咩野, 唔駛去醫院打針諸類

      刪除