2018年9月8日 星期六

準備

我家在冬天用鑄鐵火爐燒木取暖。 即使我們已經光顧多年, 每年七、八月就要跟木商聯絡, 一早說好要訂購多少, 否則木頭隨時已經賣完, 我到時又要唱首本名曲「冷得我騰騰震」。


木頭送來我家, 我們就要整理好, 木頭一段一段地搬, 絕對超耗體力 💪💪💪, 幸好老闆主動幫忙, 很快就弄好了。 待專員有空時化身「斬柴佬」, 我這個冬天便會保證不太冷啦。 

14 則留言:

  1. 你果邊係咪唔興用電?定當地電力唔夠?可以用電輕鬆好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度電貴好貴架, 所以唔用全用電
      專員有位朋友新居入伙, 第一個月全用電取暖, 見到張電費單之後, 即刻話要裝個火爐

      刪除
  2. 我在北歐見過呢種陣勢,真係好壯觀。

    回覆刪除
  3. 幾年前嘅經驗>訂嘅柴都係斬好晒,運嚟疊起就得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我記得
      超市 & DIY 鋪都有啦, 整齊乾淨, 當然貴好多啦

      刪除
  4. 預定好過到時缺,希望這個冬天不太冷。

    回覆刪除
  5. 想起冬天出去行路經過人地屋企,聞到的燒柴嘅火爐嗰的樹木嘅香味,我會企係到係咁嗦。。。其實冬天坐係火爐前,聽燒柴嘅"迫力拍喇"聲,睇住的火光同聞的木香,係一大享受,幾多功夫都抵呀!!!(利申:以前有火爐,依家無了,好懷念!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新朋友, 你好~ 有時間多啲來我呢度探下我 ^^
      聽到啪啪聲, 又真係會覺得好溫暖, 你講我無錯

      刪除