2020年9月1日 星期二

艷遇

在二手網站看中了一件家品, 於是聯絡賣家, 約好時間、地點交收。

在等候賣家出現時, 一位生得標緻的喵星人不知從那裡走出來。 他向我們走過來, 還用身體蹭我的腿, 和我打招呼。


最好笑是, 他嘗試跳上車頂, 不過表面實在太滑, 他抓不住, 翻個筋斗, 最後安全着陸。  

專員跟我說, 為什麼人家的主子總比我家的可人。  🙄

老實說, 我真的有一絲念頭, 想抱他回家。  結果還是理性戰勝了。 😉


14 則留言:

  1. 真係好靚呀!

    我以為專員投訴又係黐妳多啲,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實平時都係 Rouquin 痴我多, 有人有時話佢行出花園, Rouquin 唔騷佢, 我行出去, 佢就會唔知邊度捐出來喵喵喵
      反而少爺鐘意跟佢多D
      打和! Super! (獎門人tone)

      刪除
  2. 下次再相遇的時候想想帶他回家吧

    回覆刪除
  3. 好鬼靚呀,咁都唔帶佢返真失策

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話佢企企理理, 應該係有人照顧架, 唔好多心

      刪除