2020年9月23日 星期三

轉贈

友人近來轉了工, 公司是意式麵食的生產商。 公司每月都會將一些不同種類的 pasta 送給員工, 作為福利。

友人說起初收到時, 的確很開心, 不過久而久之, 難免會生厭。  他的一些同事因為每個工作天都跟 pasta 打交道, 他們寧願把自己那一份留給其他人, 友人也因此收下了不少。 結果我們就坐享其成。  

忽然想起一個街頭訪問, 一名受訪男子說他是「長期糧尾」,   一到月底,  只有吃 pasta 當晚餐, 可憐哦。 或許因為我對麵食情有獨鐘, 我真的不覺得吃意粉是一件很慘的事嗯, 即使是豉油王意粉, 我也喜歡吃呢。 😉

12 則留言:

  1. 我家幾乎每星期都吃一至兩次不同型狀的意粉,所以見到特價一定入貨。
    若果免費又太多,轉贈友人也是好事,你們坐享其成也不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食意粉, 尤其諗唔到煮咩, 煮意粉真係一流呀

      刪除
  2. 咁多我會覺得好煩惱。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢無講, 我問屋企個位點解佢咁講, 佢話有人會覺得晚餐有肉、有沙律、麵包, 飲杯酒, 先叫係正經一餐

      刪除
  4. 如果唔同款都好d,單一太多就會厭

    回覆刪除
  5. 豉油王意粉>>>小時候,我媽會煮佢嘅近親,蠔油意粉,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我媽都會架, 人地會煮茄汁豬扒, 我老媽會煮蠔油豬扒

      刪除