2020年9月10日 星期四

自私精

聽完了一則街坊消息, 我即時化身阿燥。

話說某街坊一家三口於開學前渡假回來。 他們的獨生子回來沒多久便病倒, 大家擔心是他中招了。   因此兩夫婦也預約做測試。

前幾天, 跟街坊們閒聊時, 我忽然想起, 便問起他們的情況來。 原來最後他們都沒有做測試。 即使兒子身子仍不舒服, 他還是如常開學, 天天上學去。 他的媽媽在附近的一家超市工作, 她也照常上班去。  

聽到這裡, 大家會不會跟我一樣阿燥上身呢?


16 則留言:

  1. 就係驚咗呢啲人,所以搞到我地更加邊度都唔敢去。

    回覆刪除
  2. 病都返學?唔似歐洲人喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢地唔想阿仔一個人係屋企攪攪震, 寧願佢返學

      刪除
  3. 如果呢件事發生在我住的區。一定會比同區街坊攪到好大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有佢地D好友同佢地辯護, 呢D我先至真係頂唔住

      刪除
  4. 回覆
    1. 淨係諗自己啦, 唔會理對其他人有無影響

      刪除
  5. 美國朋友處就有呢種同事,家人染病繼續上班。 朋友當時排了五小時去做檢測

    回覆刪除
  6. 有無攪錯?
    一家大細
    幾條傳播錬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D就係只顧自己, 唔理會唔會對其他人影響

      刪除