2020年9月14日 星期一

七年~~ 🐱

不經不覺, 少爺已經進駐了我家七年了。 

七年前, 少爺仍是鄰家的小貓, 時而過來討吃。 有一天, 專員發現少爺的腿受傷了, 而且傷口內有蛆蟲, 於心不忍, 於是給他清潔、消毒傷口。  自此他每天都來報到, 吃東西、睡大覺, 漸漸成了我們家中一員, 「領養」了我們, 到了現在, 可以說是「七年之養」啦。 😁 

專家曾說貓對救助他的人有特別的感情, 少爺也不例外, 他的確比較愛黏專員。 有時專員外出倒垃圾, 他也會跟隨左右。

我家的小霸王原來在街坊心目中算是個乖寶, 從來不會撩事鬥非, 亦不會硬闖他們家。  至於他會不會讓人家輕摸, 就要看他的心情如何了。  

七年以來, 最令我們擔心莫過如他兩年前的一場大病。 專員說若是當時我們沒有及時發現, 帶他去看獸醫, 他現在或已經離開了。  因此我常常希望他能在我們家有 une belle vie 外, 還要活得健康、平安是福。  


18 則留言:

  1. 當時你鄰居冇理佢腳傷架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估淨係俾佢食兩餐, 佢當時同人講少爺同 Rouquin 相處唔黎, 所以佢唔返屋企, 成日係街

      刪除
  2. 應該帶多啲翠兒,米奇嚟報恩。

    回覆刪除
  3. 原來入門係有段英雄救少爺的故事,難怪少爺自此認定呢個家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我地話係佢揀左我地, 唔係我地揀左佢

      刪除
  4. 佢知您哋對佢特別好呢,我都覺得我執咗Mango 仔返嚟,佢都比較黐我

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似Rouquin咁, 可能因為我當年被佢入屋取暖, 佢都跟我多D

      刪除
  5. 同意
    緣仔黐火多d
    Mina+翩翩黐我
    但b頭我帶佢坐地鐵回家
    佢黐火多d

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地好有記性, 知道、記得邊個係救過自己架

      刪除
  6. 少爺好幸運遇上你們,可以有個溫暖的家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地成日話係佢收養我地至真, 佢都帶左好多歡樂俾我地架

      刪除
  7. 好多人以為貓貓比較無情,其實佢哋都可以好重情,只係表達方法同狗唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都同意
      貓貓未必好似狗嘅表達方式, 不過佢地都一樣會知道邊個對自己好, 會痴住哂架

      刪除