2020年1月2日 星期四

2019 除夕夜

轉眼踏入2020年, 在此祝願大家在新的一年裡平安、快樂, 身體健康。

本來以為完成了年底的任務,  我可以在大除夕偷懶, 結果F先生前一天晚上的一通電話, 打亂了我的計劃。 不過我也有得着, 第一次嘗試 fondue bourguignonne。

Fondue bourguignonne 直譯是勃良第火鍋, 據說源自瑞士。 跟我們的打邊類一樣, 大前提是先要有個爐。😉


用長柄小叉將切成小塊的牛肉叉起, 再放在爐中的滾油內, 煮至自己喜歡生熟程度, 然後配上醬汁便是了。


雖然是臨時起意, 也不會馬馬虎虎, 依然有餐前小食。 


到別人家裡作客, 絕對不能兩手空空, 所以我便做了個西班牙辣肉腸鹹蛋糕。


同時也包辦了甜品。 因為不想到超市同人逼, 於是看看家中有甚麼存貨, 最後決定來個專員「飛佛」: 椰子蛋糕, 配以白朱古力 ganacheh和椰絲。看起來是不是似模似樣, 帶點節日氣氛呢? 😁
美中不足是蛋糕兩半不對稱, 幸好味道不錯, 挽回不少分數。



16 則留言:

  1. 落油鑊咁激
    你d又鹹又甜殺哂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個爐安全好多, D油無彈哂上來
      一次過焗, 唔駛煩嘛

      刪除
  2. 我未食過咸蛋糕
    只食過咸湯丸

    回覆刪除
  3. 又係専員既“飛佛”,専員好有口福

    回覆刪除
  4. 個fondue爐仔有啲令我諗起小時候嘅slow cooker!妳真係好錫專員嘅啫!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 電子瓦罉?
      我老家都仲有, 以前間中仲會用架

      刪除
    2. 係呀係呀,我之前就係唔記得咗呢個名呀。^^”

      刪除
  5. 這種火鍋唔錯喎,但蛋糕更加吸引啊 !

    回覆刪除