2020年1月9日 星期四

咖哩薯仔炆雞翼

除夕夜做了個椰子蛋糕, 還剩下了一百多毫升椰奶, 最後決定用來煮咖哩, 順道解決冰箱那一小包雞翼, 一舉兩得。

尋常不過的一道家常菜, 下飯一流。


買了這個咖哩粉一段時間, 終於剪綵啦。  咖哩的味道不算太濃烈, 我要下手得狠一點, 香味才會明顯。


18 則留言:

  1. 我唔食雞翼
    咖哩始終印度正

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地好少食雞翼, 上次買左1包1kg, 之後分成數包, 而家仲係雪櫃
      呢度印度咖哩都有架, 通常都係一樽, 一次用哂個隻

      刪除
  2. 專員喜歡吃咖哩嗎?這道菜感覺很港式。

    回覆刪除
  3. 我平時唔鍾意撈汁食飯,但會撈咖喱汁,正

    回覆刪除
  4. 西人咖哩粉?快D用完再買其他牌子啦

    回覆刪除
  5. 同上面blog友有同一問號,專員啱口味?

    小聲說:見到第一張相,我真係吞口水呀!

    回覆刪除
  6. 西人咖喱粉唔夠味的我覺得.

    回覆刪除
  7. 用印度咖喱粉,少少已經成個廚房好香了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度印度咖哩通常都係一樽樽, 一次用哂個隻

      刪除
  8. http://www.139mov.com/vod/14/17673play.html?17673-0-1

    回覆刪除