2020年1月23日 星期四

疫病

那邊廂, 疫病已經談論多時, 那邊廂, 現在終於上了頭版。 那幾家主要電視台的新聞報導也是這星期才提及吧。 跟街坊談起時, 我也是如是說。


昨天看了 La voix du nord 的相關報導, 當中更提起 Aliexpress。  我自然要看個究竟。  原來記者有個疑問, 我們可以繼續從那兒進口貨品嗎? 例如從 Aliexpress 網購。 於是問了專家, 專家隨後解釋云云。  


不過令我最氣憤莫過於老家無能官員的應對措施。  難道他們相信緣份到了, 疫病便會遠離?   不但不防守, 更中門大開?  我只希望十七年前的悲劇不會重演而已。 

14 則留言:

  1. 現在還指望你老家的官員有作為?只好自求多福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 連最起碼保護香港人嘅事都做唔到

      刪除
  2. 澳門政府比香港政府管治+防衛能力高幾倍

    回覆刪除
    回覆
    1. 一班廢柴, 仲個個月出緊香港人糧

      刪除
  3. “高度懷疑”老家官員能力,好鬼討厭佢地驚到連是非黑白都唔敢明言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一切都係政治行先, 人命行埋一邊
      雖然佢地口口聲聲D野唔好政治化

      刪除
  4. 今朝呢邊新聞都有講香港嘅確診個案。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊午間新聞講左好耐, 我估真係好大鑊, 仲要話如懷疑有事, 唔好自行去急症室

      刪除
  5. 希望本地班垃圾廢柴官陸續中招
    靠自己做足預防

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢班廢柴仲好意思日日出來發音
      香港人只好自救, 自求多福

      刪除
  6. 香港政府連
    澳門都不如。。。
    澳門政府都有果斷措施去對抗疫情!
    :(


    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地咩都怕得罪主子, 就咩都唔做

      刪除