2020年1月12日 星期日

如常

原來我已有幾個月沒有寫過兩位主子。  他倆生活一切如常, Rouquin 繼續是宅貓, 當睡寶, 少爺依然外向, 喜歡打獵。 根據專員所說, 踏入十一月後, 他們明顯待在家中的時間較多, 應該是因為天氣冷, 還是在室內比較好。


他們在家做甚麼好呢? 難道會是讀書、寫字、溫習?  當然是睡大覺啦。 😆

還未回老家前, 我還擔心 Rouquin 這貼身膏藥會因為我不在家而不願回來。 是我太看得起自己, 還是對 Rouquin 太有信心?  倒頭來我的擔心實在多餘, 我不在的時候, 他會主動黏著專員,  毫不忠心耿耿。 😣

14 則留言:

  1. 哈哈,只係你自作多情。Rouquin都冇掛住你.....

    回覆刪除
  2. 可能佢掛住你先"痴"實專員。

    回覆刪除
  3. 其實唔駛擔心,妳一返到屋企,佢哋實會黐番妳

    回覆刪除
  4. 貓地佢地好醒就真,知道妳唔喺度,點都要擦下專員鞋,到妳一返黎,咪又痴返妳。:)

    回覆刪除
  5. cats + dogs know how to love people

    回覆刪除
  6. 天天食和瞓會否明顯增磅XXD

    回覆刪除