2020年1月7日 星期二

回鄉記事 ~~ 茶記早餐

還在老家時, 早上常到茶記吃早餐。


圖中所見, 想必知道我喜歡熱奶茶和沙嗲牛肉米。 可惜回來後, 再沒機會吃啦。😭

某天想轉轉口味, 去了麥記, 來個學生時代「賣飛佛」,  熱香餅早餐是也。 結果失望而回, 有些舊夢還是不要重溫比較好。



18 則留言:

  1. 今天才跟同事們講開...
    今天的麥記不及當年的了!
    無論食物,服務,衛生都差了好多!
    :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開真係, 個環境衛生真係差左, 不及以前

      刪除
  2. 熱奶茶萬歲~~~

    回憶總是美好的,尤其如今妳煎的一定更好吃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港, 真係一定要飲熱奶茶
      如果我又話自己整得好過佢, 又會俾人話自大 😆

      刪除
  3. 熱香餅你自己都會做啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前唔曉嘛, 總係覺得麥記好好食

      刪除
  4. 麥記熱香餅也是我的至愛,但近年來都覺得好似沒有以前那麼好吃,有點懷疑它的配方改了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好耐無食過, 我呢度嘅麥記開十一點幾, 無早餐食架
      估唔到再食, 好失望

      刪除
  5. 我返香港都係成日食茶記,我以前係香港時,麥記我只鍾意食薯餅

    回覆刪除
  6. 沙嗲牛我都好想食呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 返來無得食, 我應該唔會自己整呀

      刪除
  7. 就算依家食碗魚蛋粉,都唔係以前果種味道。

    回覆刪除
  8. 反而我茶記麥記都唔多幫襯:P

    回覆刪除