2020年1月29日 星期三

我不是病毒

疫病愈演愈烈, 直到目前為止, 這裡已有第四宗確診個案, 而且政府亦準備撤僑。

我偶然見到電視節目上有相關討論。  看了一會兒後, 我開始懷疑是不是活在平行時空。  其中一位嘉賓是急症室醫生, 他開始解釋病毒這回事, 又說疫病不是想像中嚴重, 否則當地死亡數字應該比公佈的還要高, 隨後說手術式口罩是不能預防中招。  手術式口罩是防止患者將病菌傳染他人。  另一嘉賓隨即和應, 那麼我們不用買口罩了。  在另一節目, 有人提到法國每年流感死亡人數超過一萬, 相比之下, 不用擔心云云, 甚至新聞報導將當年沙士的死亡人數 (774人) 和世衛估計每年死於季節性流感的人數 (65萬人) 作比較。  他們是不是要淡化疫病的嚴重性?  我不得而知, 不過我今天不能在 replay 找到當天的新聞報導啦。 

與此同時, 黃臉孔成了針對對象。 隨了在網路受到攻擊, 有人會坐地鐵時遭到辱罵、排斥。  所以有人在 Twitter 附上 #JeNeSuisPasUnVirus (我不是病毒), 呼籲不要歧視亞洲人。



       
 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 後來睇番, 唔同台都有唔同人講同一樣野, 我估佢地已經統一口徑, 唔想引起恐慌

      刪除
  2. 我呢邊啲專家都係差唔多.話流感C得人仲多,唔使擔心呢個肺炎。

    回覆刪除
  3. 咪話你果邊咁遠啦
    本港都有大把人頭豬話冇咁嚴重嚴重🙄

    回覆刪除
  4. 我都聽過呢種言論,咁樣低估場疫症其實好危險。
    我住英國的朋友回港後再回去時戴口罩,也被歧視。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我總覺得做多好過做少, 以防萬一

      刪除
  5. 呢邊嘅口罩、hand sanitizer亦已賣光光,同時,政府都係叫市民無需戴口罩。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都有唔同人係唔同台講
      不過好笑, 一方面話無用, 一方面又賣哂

      刪除
  6. 咁攪法,難怪外國流感死亡人數咁高。

    回覆刪除
  7. 英國已經用機接國民回英,但要係英國藉人。不過玩歧視就好衰格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇過新聞, 其中一單好似中國籍太太有居留未入籍, 先生同個女可以返

      刪除
  8. 我有親人在英國醫院行醫,佢回港渡歲,
    發覺香港人好誇張,個個人戴口罩好似如臨大敵,
    佢話英國普通醫院、門診無需要戴口罩,
    剛相反..
    外科口罩唔喺防感染,而喺防傳染細菌俾人,
    只因大家病理文化唔同。
    而聯合國世界衛生組織,
    以發出勿做出歧視病區國家人民行為
    希望大家身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為零三年的教訓, 所以香港人都好擔心
      而家唔知道潛伏期有幾耐, 戴口罩會放心中左招都唔會傳俾人
      一切小心為上

      刪除