2020年1月27日 星期一

咩東東??

大年初一的新聞花了些篇幅報導法國農曆新年的情況。 
其中更提及一家五星級酒店的新年套餐。 雖然沒有提起酒店名稱, 不過只要細心望望, 便知道是巴黎半島酒店。

甜品是湯圓、蛋撻和長條形炸物。 究竟它是甚麼來的?  我真的想知道呀。

好奇(八卦?)的我特意問問谷歌大神, 這套餐有甚麼的呢。 結果給我找到了。 (https://www.sortiraparis.com/luxe/hotels-palaces/articles/79944-nouvel-an-chinois-au-peninsula-paris-2020-menu-et-animations)  

套餐在年三十除夕和大年初一提供, 每位盛惠188€。 我嘗試將餐單翻譯過來。 先戴頭盔, 未必十分準確。😉


我發現餐單有個問題。 如果老人家在場, 看到或會說大吉利是。 



 

14 則留言:

  1. 如果正路長條應該係春卷,但呢個唔似

    回覆刪除
  2. 第一張相嘅老鼠令我諗起出奇老鼠呀,哈哈!

    Menu嘅字有點幪,睇唔清,長條形炸物其實係乜呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 大吉利是是指食七咁食嗎?

      刪除
    2. 你好醒呀
      初時睇新聞, 我仲以為我自己聽錯, 七道菜?

      刪除
  3. 不如你去試食,然後報告一下啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果王子你贊助我, 我即管出城試下

      刪除
  4. 名酒店都整唐餐,估佢唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間有中餐廳架, 無記錯, 大廚好似係香港人

      刪除
  5. 今年我哋無出倫敦唐人街,感受唔到有農曆新年氣氛。

    回覆刪除
  6. 香港今年新年就真係冷清啦。

    回覆刪除