2022年7月10日 星期日

聰明貓

貓老精 鬼老靈

在我家出沒的貓,當中最有智慧的,應該是阿花小姐莫屬。

她完全知道雪櫃內裡會有什麼,有時會主動走到雪櫃前喵喵叫。 她不會是叫芝麻開門吧。

她甚至嘗試打開雪櫃門。


屈指一算,阿花小姐應該已有十多歲,身體還算健壯,我們偶爾仍會見她呼吸急促,始終她年紀不小了。

儘管如此, 她霸氣依然。 看小野貓一臉無奈,就知道她的氣場有多厲害。


 


 

17 則留言:

  1. 看到你說阿花叫「芝麻開門」,笑了出來!
    有人說家裡的貓狗聽得懂某些人話,我覺得真有可能!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得最少佢認得我地幫佢地改個名
      有時叫佢地個名, 佢地會頭岳岳

      刪除
  2. 阿花...老實...不客氣?!
    哈哈!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 真係唔係傻架, 同埋一定無腦退化

      刪除
  4. 我试過住朋友家,收埋食物係柜桶,朋友隻貓發脾4,係張冬天被💩

    回覆刪除