2022年7月27日 星期三

Boulgour 布格麥

友人推介 boulgour 布格麥 (英文: bulgur),說可以取代麵食、米飯,而且高纖、低熱量,同時可以幫助控制膽固醇和血糖,非常健康。

既然好處多多,當然值得買來一試。

之前從來沒有接觸過,一打開包裝盒,我立即想起 couscous。 依照包裝上的指示, 將布格麥放入煮沸的水,煮約12分鐘,然後把水瀝掉,再加入少許牛油後拌勻。

究竟要跟什麼來配搭呢? 專員提議煎牛扒,再配上芥末蜜糖蘑菇醬汁。 

我尚未拍照留念,某人已經把牛扒「肢解」...

友人果然沒有說錯,boulgour 真的不錯吃,不過吃起來稍軟,不夠煙韌,下次再煮的話,應該可以減少2分鐘。


12 則留言:

  1. 大鄉里未聽過,多樣選擇也不錯。

    回覆刪除
  2. 未聽過呢😅

    又,塊扒好正咁喎

    回覆刪除
  3. 呢個係壓碎小麥,couscous 係小米,
    佢同quinoa都係超級殼物

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鐘意食 couscous, 某人就唔鐘意食quinoa, 好難得我地兩個都覺得呢個OK呀

      刪除
  4. 好吸引, 呢幾日都想食扒, 今日遲咗食飯又無食到.

    回覆刪除
  5. 我通常買bulgur沙律食。(王子)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估好似呢度taboulé 沙律, 不過我唔知德文叫咩

      刪除