2022年7月12日 星期二

Yakisoba 日式炒麵

無意中見到一個將意粉變成拉麵的方法。

方法很簡單: 建議100g意粉,要準備1公升水,煮至沸騰,水滾後,加入1湯匙梳打粉和少許鹽,再依照包裝袋上指示的時間多煮2分鐘。  煮好的意粉用冷水沖洗。 

於是我也跟着做。 我用的是 capellini 天使麵,煮好的天使麵顏色較黃,有嚼勁。

既然有「拉麵」,自然要來個日式炒麵。 參考了這個食譜。 

這個食譜的可貴之處,是無需特意買豬扒醬,只要把喼汁(4湯匙)、蠔油(4茶匙)、茄汁(4茶匙)、豉油(2茶匙)和砂糖(2茶匙)混合,試味, 然後再調出合自己口味的便是。  

TA DA~~ 日式炒麵登場~~

專員也覺得不錯吃, 「拉麵」比意粉更能吸收醬汁,同時很有中國風味呢。 為什麼他會這樣說呢? 因為「拉麵」吃起來有淡淡的鹼水味,想起了香港的味道云云。


8 則留言:

  1. 我中午都係食炒意粉
    其實我煮意粉向來都是煮滾焗然後過凍水,只不過冇加梳打粉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實係想講見到點樣話將意粉變做拉麵質感 😁

      刪除
  2. 小時候,我屋企會用蠔油、熟油,撈煮好嘅意粉配白粥食😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前專員問我, 我老媽識唔識整意粉, 我答佢, 梗識啦, 當炒麵咁整 😀

      刪除
  3. 使鬼日式咩,茶記炒意粉有咗9世啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實係想講見到點樣話將意粉變做拉麵質感 😁

      刪除
  4. 加咗梳打粉啲意粉嘅質感改變咗? 我想試啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子可以試下佢呢個食譜:
      https://www.emmymade.com/10-minute-shoyu-ramen-turn-pasta-into-ramen/

      刪除