2022年7月18日 星期一

羅勒花開

多次嘗試種植羅勒,都以失敗告終。 然而屢敗屢試,上兩個月又買來了一盆羅勒,這次將它移到室外,竟然卻長得茂盛,而且更開了花。

 

見到它開花時,真的滿心歡喜。 後來才知道羅勒的花會吸收植物的養份,如果任由它繼續生長的話,反而會令葉子長得不夠茂密。 所以解決的方法便是要大剪一揮,把花剪掉。

據說羅勒花可以用來沖茶、浸酒,有機會我會一試。


12 則留言:

  1. 我呢度有啲班,教人喺neighbor附近有咩野生植物可以擇黎煮食或煲黎飲用,同有咩用途,不過我應該都唔敢試😅

    回覆刪除
  2. 通常...香草開玩花就會凋謝,
    一般可以留下種子再種...
    唔知蘿勒是否這樣子??

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 整青醬嘅話, 又會係得我一個食哂

      刪除
  4. 我都試過呀!但我買的是盆栽,不能長長長有。

    回覆刪除
  5. 我老闆刚種辣椒失败了

    回覆刪除