2014年6月10日 星期二

〔蛋糕〕 下雨天的瑪芬

昨天是 Lundi de Pentecôte 的公眾假期, 我們本想到附近的二手市場逛逛, 怎料一出門, 天色驟變, 唯有趕快回家。 事實上, 這兩天的天氣都不好, 法蘭西有地方更出現冰雹。 J哥哥家就不幸給冰雹打中, 屋頂給打了幾個洞, 車子也給毀了。 他還傳來照片, 花園的桌子也報銷了。


下雨天, 我們也只好乖乖在家。 看到家中還有自家出品的士多啤梨, 便想起可以做些瑪芬, 既可以打發時間, 又可以做來送給鄰居, 用來答謝他們照顧二號和給我們看顧小花園。 今次我做的瑪芬, 並沒有用預拌粉。 除了用士多啤梨, 我還用上了 pralines (即是加了糖衣的果仁)。


賣花讚花香, 我覺得它很 miam-miam 呢, 再配上一杯咖啡, 心情舒暢, 可以暫時忘記一下壞天氣。

24 則留言:

  1. 我又要食!
    你偏心
    俾鄰居唔俾我食....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好嬲啦, 有機會一定整俾你試下

      刪除
  2. 我今年d士多啤梨都好甜, 新抱仔都爭住要食!

    我都有同事架車個車頭玻璃俾冰雹打爛, 好彩保險有得claim

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩中招個日放假, 唔係工都唔駛返, J哥哥話打去保險24小時熱線, 都無人聽, 真係少D耐性都唔得

      刪除
  3. 好勁呀!你家真係常備甜點!

    回覆刪除
  4. Il fait très beau dans le sud!

    回覆刪除
    回覆
    1. Dans le nord, il y a du soleil toute l'annee parce que nous en avons dans le coeur ^^

      刪除
  5. 我好鍾意食homemade 蛋糕架,真的有自家風味!

    回覆刪除
  6. 賣花讚花香,冇公信力喎. 鄰居有冇讚先.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要學下香港政府, 佢地無出聲話唔好食, 我就當佢好食呀, 邊個叫佢地要做沈默嘅大多數啦, 嘻

      刪除
  7. 啲冰雹好大粒喎,咁大個窿o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 新聞影出黎, 有D成個網球咁大, 打到屋頂穿, 有D車個大銀幕都打爛

      刪除
  8. 冰雹好犀利,打到張枱穿哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢屋頂仲穿左幾個洞, 最諷刺係之前個晚佢地成家仲係花園BBQ

      刪除
  9. 士多啤梨好靚呀!muffin都好正,茶點和早餐都有著落!你們家不是有限焗令嗎?看來又要取消啦!自家制真係好好玩同健康好多架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲士多啤梨仲要好甜, 呢D係整俾鄰居架, 所以又唔計數囉 =D

      刪除
  10. 哇!冰雹的殺傷力好嚇人喎!
    瑪芬整得好靚!我想食件呢!

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 多謝多謝, 我要再努力, 可能成為 Mrs Fields 第二 (不過發夢又無咁早, 哈)

      刪除
  12. 我呢邊9號, 落雹行雷閃電橫風橫雨, 我坐在家中, 看著翻天覆地的天氣, 真有點驚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好得人驚
      之前呢度刮大風, 吹到好似打八號, 成晚都瞓唔到

      刪除