2014年6月25日 星期三

What's on your mind

這 YouTube 影片的備註上是這樣寮的: Facebook can be depressing because everyone else's lives are better than yours... But are they really?
 


看人家的臉書會不會使人不快樂? 我不得而知, 不過一般來說, 想在臉書跟人家分享的大多是美好的事物: 旅行、美食等。 至於夫婦、情侶間爭吵, 婆媳不和, 跟老闆同事間的衝突都不會出現在臉書吧, 特別是跟自己不熟稔的同事同時也是臉書的「朋友」, 否則就有機會成為人家的話題之一。

14 則留言:

  1. 如果o係FB分享d唔好o野,都唔知好唔好去Like.

    回覆刪除
  2. 唔同人比較,就唔會不快樂啦

    回覆刪除
  3. 我和同事、唔熟的卜友都無做FB朋友,我講明FB是我私人空間,佢地依家唔會問了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 我會同佢地講, 我唔係FB活躍份子, add 我都係用, 事實都係咁, 無呃佢地架

      刪除
  4. fb可將普通朋友及密友分類,我的fb也分享了很多煩惱,在那裏呻一呻舒服多了

    回覆刪除
  5. 做乜講乜都有人投訴,講句說話都會引發駡戰,喺FB常見呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有D群組都係, 講咩都有人批評, 所以唔 join 好過

      刪除
  6. 人多的地方就雜喇!都係清靜d好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 100% 同意, 我最怕大口人同真理教教主, 千祈唔好俾呢D人侵入 FB

      刪除
  7. 我絶少响facebook講太私人既嘢, 連自己既相都少post. 其實我見有時d父母(多數媽媽) 好熱衷咁post d仔女相(尤其係混血兒), 出浴照又有, 連邊度住邊度返學都show哂俾人睇, 話就話唔係public, 只有朋友至睇到, 但佢哋真係咁信得過網絡呢個media?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔算FB嘅活躍份子, 自己同某人嘅樣絕對唔會出現係我FB, 私人野更家唔會多講。
      有啲父母擺自己仔女嘅相, 同自己嘅朋友分享下親子生活, 我覺得OK架, 不過最弊係係FB啲"朋友可以 copy 左D相再send 俾其他人呢。 話時話, 雖然分享無問題, 不過可唔可以咩都影呢? 診所睇醫生又影, 打針時又影, 係地鐵電梯上落緊又影, 有時見啲小B流哂鼻水出現係FB, 我會問點解唔係第一時間幫佢清理呢? 而係先影張相, 有機會擺係FB

      刪除