2014年6月8日 星期日

意外就是意料之外

經過了六小時車程,我們又返回自己家中。一打開門,就見到二號,我即時放下心頭大石。 隨後把行李放好,就打開窗來透透氣。
 
窗一打開,三毛就跳到窗前,大快朵頤。當我打開冰箱, 想給三毛牛奶時, 晴天霹靂, 我家那冰箱沒電, 旁邊的小小冷凍櫃也一樣。  :-O 
 
原因簡單不過, 我們習慣出門前把客廳的電源直接從總電箱關閉, 不知為什麼有人把廚房的電源也一併關上。  當時我倆已經累得眼也睜不開, 卻仍要提起精神收拾殘局。 看著那猶如兇案現場, 心情又怎會好呢?  我們還要遭受嚴重的經濟損失, 嗚嗚。 幸好引起這次意外的並不是我, 否則我怕我早已經死在某人的亂槍之下。



24 則留言:

  1. 回覆
    1. 原來收拾呢類案發現場嘅工, 唔係易做 T-T

      刪除
  2. 天啊! 如果發生在我家, 我會是亂槍掃射某人的那位.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人已經第一時間承擔責任, 坦白從寬, 所以佢就負責洗番乾淨個雪櫃

      刪除
  3. 冰箱d o野唔清晒先出門??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有雪櫃&凍櫃, 唔擺得耐嘅走之前已經清哂, 無諗過會無電, 凍櫃大部分嘅野都唔要得啦, 嗚嗚

      刪除
  4. 冰箱有啲乜?!咁多血嘅?!

    回覆刪除
  5. 我每次出門都好緊張架,有張清單, check list, 希望唔好check 漏應關上的電源。

    回覆刪除
  6. 損失慘重,慘不忍睹!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢個故事教訓我地, 出門前 check 清楚先好

      刪除
  8. 血乾左難清理喎!密實袋唔密實?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D我地無用密實袋呀, 所以攪成咁

      刪除
  9. 呢個情況我們都有發生呀,我們的大廈成日停電(其實係成個區都會停電)所以唯有出國前盡量食晒冰箱的stock.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔擺得嘅已經食哂, 無諗過 congélateur 會無電, 唉

      刪除
  10. 兇案現場咁喎! 宜家重要大熱天時..... 俾著係我,我會係亂槍掃射果個.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人已經第一時間承認責任, 射C左佢無人幫我洗好個雪櫃, 嘻

      刪除
  11. 嘩!好多血丫
    二號會唔會舔咗㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺已經逃離現場, 外出打獵啦, 所以佢無試味, 好彩

      刪除