2014年6月30日 星期一

總統的眼鏡

沒料到總統換了新眼鏡, 都會是一則新聞。

話說於過去的星期日, 他在 Solidays Festival 出現時, 換上了一副長方形的膠框眼鏡, 看起來沒從前般老套。 一位驗光師還接受訪問, 估計那眼睛框也要四百至五百歐元。 那就看看換了新眼鏡的他是不是好看多了。


還未換上新眼鏡的他


不曉得這新眼鏡可不可以幫他一把, 使他的支持度從谷底反彈呢?
 

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得佢好睇左, 雖然都係唔係一名靚佬

      刪除
  2. 「眼鏡框也要四百至五百歐元」
    法蘭西的眼鏡咁貴?
    好像他的桃色新聞比他的眼鏡吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為個鏡框可以用五, 六年, 所以咁貴喎
      呢排新聞好少講佢同 Julia Gayet 啦, 唔知會唔會突然又話結左婚呢

      刪除
  3. 我覺得型咗,同有框遮到佢對眼嘅缺點

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得佢好睇左, 唔知仲有無人仲戴緊粗框金絲眼鏡, 仲要無大銀幕個隻呢

      刪除
    2. 「無大銀幕」點解?

      刪除
    3. 我真抵打, 又打錯字, 我想寫: 仲要係大銀幕, 嘻

      刪除
  4. 回覆
    1. 我覺得佢好睇左, 雖然我依然唔like佢

      刪除
  5. 回覆
    1. 我覺得佢好睇左, 不過都唔會變左Tom Cruise

      刪除
  6. 新框平易近人左! 以前又老又cool.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以前個look 仲老土, 而家已經係執左啦

      刪除