2014年7月2日 星期三

Clafoutis aux cerises 水果布丁蛋糕

凡事都有代價。

用了黑櫻桃來做水果餡餅, 首先要把果核去掉。 當然有人說, 做水果餡餅如 clafoutis aux cerises 時不必這樣做, 因為果核會帶出水果的香氣。 然而家中某人堅持要把果核去掉, 原因簡單不過。 他覺得一邊吃甜點, 一邊吐核, 很是難看。

做這 Tarte aux cerises 的代價就是我雙手的指甲縫都綑了黑邊, 看來要過一、兩天才會完全褪掉。 我也快變成去果核的熟手女工。



登登登凳, 製成品在此。




20 則留言:

  1. 去核係好d,一路食一路吐
    睇落好多汁呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好多汁, 所以比我預期中焗多左時間

      刪除
  2. 指甲縫都綑了黑邊,唔怕!洗頭髮啦!洗完甲縫黑色淡左好多啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我洗左頭啦, 甩左D, 仲有些少係度, 可能過埋聽日就OK

      刪除
  3. 我呢度超市有去車厘子核o既工具賣.你睇吓有冇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我頭先search 左, 見蘋果有介紹, 平個個要HK$78
      我係用土法, 就係筷子一枝, 攪掂

      刪除
    2. 奶奶棵車厘子今年大收,佢都做要做熟手女工,否則又嘥咗。

      刪除
    3. 你奶奶係咪又整果醬?

      刪除
    4. 唔係呀,佢freeze咗留黎整蛋糕同批呀

      刪除
  4. 我鍾意你話用土法,否則屋企又多件垃圾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 土法係 sunk cost 嘛, 我最怕買返黎用一兩次又封塵

      刪除
  5. 既然某人堅持要把果核去掉,你怎麼不請他出手去核呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我整個時某人返緊工丫, 所以囉
      另外我唔鐘意我整時, 有人多多意見 ^^

      刪除
  6. 話說我其實有個小工具去核, 你快教我做, 等我不要浪費這工具.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個做得唔算理想, 太多汁, 用多左時間焗, 個皮韌, 我再做好D同你分享, 有拖無欠

      刪除
  7. 回覆
    1. 黑色停留左係指甲同肉之間, 好肉酸

      刪除
  8. 用刀仔在中間界開成兩邊, 未可以拿走個核囉. 呢個方法得唔得呀?

    回覆刪除
  9. 唔去核食得好麻煩架。

    回覆刪除
  10. 整入Tarte or pie度一定要去核啦. 我之前整過櫻桃芝士批, 切半好易去核, 又唔使煮到咁爛, 焗完都仲係好完整但腍少少既...

    回覆刪除