2014年7月17日 星期四

Love and Marriage

這兩天的娛樂版都是藝人結婚的新聞。 其中一對是結束廿年的馬拉松, 相比之下, 另一對像是剛完成了一百公尺短跑吧。

要維持一段戀人關係二十年, 談何容易, 何況女方還要常當隱形人。 男歌手過去少談感情事, 可能他覺得這是私事, 沒必要公開, 又或是自覺是偶像型歌手, 不想粉絲傷心。 無論如何, 他倆可以一起走了這麼多個年頭, 來到這階段, 也是值得高興。

至於另一婚禮出現在慈善晚會。 我對這花旦頗具好感, 她不算很漂亮, 但她在電影的演出都很有水準。 這晚會是她策劃, 網絡電視還有現場直播。 看到她一臉幸福, 人們都留言送上祝福。 然而我對這的感覺不大良好, 總覺得有點作秀的味道。 也許是我這電視迷給當年的一場婚禮秀嚇怕了。 當時那出了名演技浮誇的男演員, 在電視城來個婚禮秀。 還記得他那時愛的宣言「三個人一條命」, 那時也給他嚇呆了 。 後來我由此學懂,  話不要說得太滿。


15 則留言:

  1. 回覆
    1. 維繫感情係一門學問, 唔係話睇多幾本金星火星嘅書就學識

      刪除
  2. 哈哈,你仍然記得那場"秀",己經過左好久。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉呀, 細聲啲喇, 唔係過左好耐啫
      當年個位先生大聲疾呼, 真係嚇親我呀

      刪除
  3. 你咁耐都仲記得,可能當事人都唔記得有咁講呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都俾人話點解讀書時唔見我咁好記性呀

      刪除
  4. 浮誇的男演員? 愛的宣言? 我上網search, 哦....原來是他.

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明你好後生喇, 呢位男演員都好耐無見呀

      刪除
  5. 我自問冇古太果種能耐,等二十年等到自己44,都唔知係有勇氣定冇勇氣呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔係好明點解古生唔想講, 因為佢係我心目中, 絕對唔係偶像型歌手。 不過古太又願意隱形, 係咪一個願打, 一個願捱呢

      刪除
  6. 藝人 = 偽人, 第一對除了做了廿年隱形人,當初男方成日否認關係,唔係人人接受得到。我自己就唔得喇,唔等得,唔忍得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 女方真係要有超高EQ跟容忍度至做到, 另一位表表者就係劉太喇

      刪除
  7. 喱D真係純粹個人喜好~~~~畢竟都只係兩個人的事吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個都冇親朋戚友就係兩個人的事囉!否則..........

      刪除
    2. 一般黎講, 結婚一定唔係兩個人嘅事。 不過而家係香港好多新人都將婚禮當場秀咁攪, 又唱歌表演, 又獻花, 又致詞, 有時仲有獎抽, 呢D都係個人喜好, 嘻

      刪除