2014年7月10日 星期四

The Dragon Pearl

我倆都不是球迷, 沒多大興趣看世界盃, 便轉看電影台, 偶然看到這電影 The Dragon Pearl。  這電影應是強國跟澳洲的合拍片。 J先生素來對有亞洲背景的電影都很有興趣, 反而是我沒太專心看, 忙這忙那, 直到出現了一把聲音。

那是帶著濃濃廣東話口音的國語, 百分百的親切感, 我立即看看那演員是誰, 原來是陳小春, 哈。 劇情簡介如下:

        三千年前,在中國的北方,當時皇帝借走了神龍的龍珠,想藉其力量擊退外敵入侵,同時他應允勝利後還珠于龍,然而,皇帝卻不幸於戰爭中死去,因此龍珠也不知去向…。  時光流逝到了現代,一群中澳聯合考古隊員藉由當初流傳下來的墓葬圖,要前往發掘皇帝之墓。此時,男孩喬希與女孩林金因緣際會下發現了中國最後一隻神龍的秘密,他們決定要尋回龍的生命體─龍珠,以拯救中國最後一條神龍,而就在他們踏上尋找龍珠之旅時,盜墓集團的壞人也緊跟在他們後面,打算奪取龍珠…。

這應是一套尋寶冒險電影, 但不要期望它是強國版的奪寶奇兵。 我反而覺得它像是 Spy kids, 但娛樂性又沒那麼豐富。  要是你仍充滿童心, 又沒給荷里活的特技寵壞, 那也可以找來一看。 此電影中文名稱是《奪寶尋龍》。


 

20 則留言:

  1. J先生睇唔睇華語片嘅呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇架, 有D我無睇過嘅佢都識, 好似何家千金有套"維多利亞一號" 佢都睇左, 反而我就無喇

      刪除
  2. 看這 trailer 覺得影片還可以一看啊!

    回覆刪除
  3. 今日輪到你!响你度留言俾google食咗,我响唔同blog友度試過n次啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係好明, 佢點樣食左? 係咪打完留言唔出現??

      刪除
    2. 剛發佈完個留言會出現,但過一陣再check就唔見咗

      刪除
    3. 咁詭異?? 唔好話我知係因為農曆七月喎

      刪除
  4. 我都不是球迷,不過四年一次就是襯下熱鬧。

    回覆刪除
  5. Spy kid...即係好小朋友喎齣o野....

    回覆刪除
  6. 總決賽應該要捧吓場啦。

    回覆刪除
  7. 濃濃廣東話口音......哈哈!
    我都不看世界杯,但決戰都想睇下
    但要03:00,都係zzzzZZZZ

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度係夜晚8:45, 唔會zzz ZZZ喇
      佢啲國語一出, 我即係要睇下係邊個, 勁有親切感

      刪除
  8. 我冇得睇波
    套戲幾有趣喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解無得睇?
      套戲係合家歡電影, 啱一家大細多D

      刪除
    2. 我家因某些原因接收不到,又冇理會,所以冇電視睇

      刪除
    3. 對我黎個電視精黎講, 無電視嘅日子真係唔知點過

      刪除