2014年7月7日 星期一

一個人

La Fondation de France 做了個調查發現有五百萬法國人是獨個兒過活的, 那就是說八個人之中就有一個, 相比2010年的統計, 多了一百萬人。



所謂獨個兒生活就是跟外界沒有什麼聯繫, 包括家庭、工作、朋友甚至鄰居。 他們感到自己被孤立, 特別是長者。 調查發現75歲以上的長者, 有27%是單獨生活。 他們平時沒朋友, 鄰居少來串門子, 家人也沒來電問候, 最常見到的就是郵差。


 75歲或以上的長者當中, 92%會因另一半去世, 而沒跟家人再有緊密聯繫, 當中25%就會因而少了跟朋友聯絡。 84% 的就不會按常跟子女溝通。 28% 的就覺得自己不再引起他人的興趣。

所以看來晚年生活最重要還是懂得怎樣排解只剩下自己一個時的寂寞吧。


12 則留言:

  1. 其實我覺得咁嘅情況,如果負擔到,住啲半開放式老人院仲好

    回覆刪除
  2. 其實老人都喜歡靜靜地過活,佢地唔覺得可憐和孤獨。跟我地中國人的想法不同。我都會係其中一個鍾意老左獨自生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意老左獨自生活。

      刪除
    2. 如果自己可以照顧到自己, 獨自生活都好架, 自己有自己生活模式, 同其他人住, 相見好, 同住難

      刪除
  3. 少了跟朋友聯絡>>> 可能好多friends都一個一個去咗. 要去問米先可以聯絡上.

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者之前已經唔鐘意另一半D朋友, 而家可以名正言順, 唔駛再見 ^^

      刪除
  4. 我唔敢唸老咗係點,尤其失去健康之後。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以而家要照顧好身體, 我最怕我第日痴呆, 自己唔知發生咩事, 身邊人就慘啦

      刪除
  5. 現代社會的現實, 無論怎排解剩下自己一個時的寂寞, 總是悲涼

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時養下貓狗, 打發時間, 又有個伴, 都幾好架

      刪除
  6. 雖然一個人生活但最好還是保持開朗多啲同朋友鄰居接觸仍是好的

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意呀, 最緊要點樣調適自己心境

      刪除